tirsdag den 9. oktober 2012

Barnedåb

Det er godt nok ikke meget scrap jeg får lavet for tiden. Har stadig svært ved at finde kreativiteten og lysten, men håber at det snart vender, jeg har heldigvis fået en bestilling på nogen bordkort, så jeg er nød til at komme igang:0)
Den 30 september havde vi Barnedåb for Lillesøster , som nu hedder Sofie. Jeg havde ikke lavet ret meget pynt selv. Jeg havde købt nogen kedelige hvide bloklys, som blev pyntet så de passede i farverne.




Ellers bestod bordpynten kun at flasker med blomster i, 2 bordløber og en lille Medusa pige figur med flag, da vores søn blev døbt havde jeg også købt de små Medusa figur, hans er bare en soldat med flag, synes de er lidt hyggelige og planen er at de skal bruges til deres fødselsdag hvert år.

 
 
 
 
 
 
Jeg havde også været igang med at lave en stor dåbskage, med masser at fondant blomster:0)
 
 

Jeg håber at jeg snart bliver lidt mere kreativ og aktiv på bloggen.
Håber i får en rigtig god dag!

3 kommentarer:

  1. Tillykke med Sofie. Flot og enkelt bord.

    SvarSlet
  2. For mig ser det meget kreativt ud =D
    Tillykke med dåben. Sødt og enkelt bord. Den kage ser da bare så MUMS ud

    SvarSlet
  3. Flotte lys og kagen ser rigtig fin og lækker ud!!
    Dejlige friske farver!

    SvarSlet