tirsdag den 11. september 2012

Indkøb og en æske

Det er lang tid siden, jeg sidst har være en tur på bloggen. Har ikke rigtig kunne finde tiden eller enerigen frem til at være kreativ. Men i Fredags var jeg en tur til Husflidsmesse i Viborg. Jeg fik købt lidt men det var ikke meget. Jeg fik købt lidt papir i pigefarver, dobbeltklæbende tabe og klæbepuder var jeg ved at løbe tør for, et par stempler og et par nye dies jeg glæder mig til at lege med:0)

 
 
Jeg har også tvunget mig selv til at være lidt kreativ igen, i håb om at lysten og inspirationen kommer igen. Jeg har lavet en æske til min bedstemor. Æsken indholder 4 alm. str. kort samt 2 små kort ( har brugt mine nye stempler) Jeg har brugt de samme farver hele vejen igennem. Jeg tror at jeg vil prøve og lave æsken lidt bredder næste gang, det viste sig nemlig at der ikke var plads til kuverter i den.
 
 
 
 
 
 God dag til jer derude!

9 kommentarer:

  1. Det er en rigtig sød æske du har lavet - og så med kort der passer til ;-) Den skal nok bringe glæde...

    SvarSlet
  2. God gave, den bringer lykke hos modtageren =D
    Den er rigtig flot.
    Jeg håber at dit nye legetøj, kan hjælpe dig på sporet igen

    SvarSlet
  3. Super sød æske du har lavet, så enkel og flot.

    SvarSlet
  4. Flot flot æske - hvordan har du dog lavet den flotte sløjfe?
    Jeg er simpelthen en dør til at lave sløjfer.

    SvarSlet
  5. Super flot æske og kort. Lækre indkøb.

    SvarSlet
  6. Super sød æske og flotte matchende kort:-)

    SvarSlet
  7. Tak for de søde kommentar, min bedstemor blev glad for æsken:0) Calmlund det er en snyde sløjfe;0) sløjfen er sat på båndet:0)

    SvarSlet
  8. hvor er det bare flot... lysten til at være kreativ er ikke i top, men kreativiteten i sig selv er i top . flot arbejde :) det er da en super go ide til folk som ikke rigtig ønsker en masse, da de har alt der er behov for :)

    SvarSlet
  9. Virkelig flot :)
    Dejligt du har fået shoppet lidt det hjælper nogle gange på kreativiteten at få lidt nyt hjem :)

    SvarSlet