tirsdag den 20. november 2012

Indkøb og et nyt behov

I weekenden var på ferie i Skagen. Jeg besøgt en butik der solgte brugskunst, blandt en masse juleting og brugskunst fandt jeg nogen skåle med Washi tape i, jeg købte et par ruller.
Jeg har ikke brugt Washi tape før, men efter jeg har leget lidt med de ruller jeg har købt, har jeg opdaget et nyt behov jeg har:0) jeg kan ikke få nok af Washi tape, det kan jo bruges på rigtig mange måder, det er godt vi snart skal til Skagen igen:0)




Bruger du meget Washi tape?
God dag til dig!

3 kommentarer:

  1. Øøøøjjj hvor de fine. Nej jeg er ikke god til det washi

    SvarSlet
  2. Lækkert indkøb. Det er fine ting, du har lavet. Ja, jeg bruger jævnligt tape. Især til min Smash.

    SvarSlet
  3. Ej nogle skønne ting :)

    Ja jeg ELSKER Washi tape.. bruger det på alt, også til at pynte på møbler osv :)

    SvarSlet